Witty Profiles

menu
sign in or join

Up Quotes

  1. Paula_P* Paula_P*
    posted a quote
    May 10, 2019 9:28am UTC
    I'm desperate.....

  2. Whysitgottabeme Whysitgottabeme
    posted a quote
    November 27, 2018 5:26am UTC
    The suffering has stopped...at least for me
    4.29.18 x 11.26.18
    Dont get me wrong, I said “I love you” when I meant it, and I meant it the night before.
    You’re just not you.

  3. seafoam* seafoam*
    posted a quote
    October 24, 2018 7:09pm UTC
    i’ll be 87, you’ll be 89
    i’ll still look at you like the stars that shine
    in the sky ♡

  4. musicure musicure
    posted a quote
    August 17, 2018 4:25pm UTC
    something in you
    lit up heaven in me

  5. musicure musicure
    posted a quote
    August 17, 2018 4:24pm UTC
    we're gonna rise till we fall

  6. Whysitgottabeme Whysitgottabeme
    posted a quote
    April 8, 2018 8:41pm UTC
    PLEASE LIKE & COMMENT
    NOTICE:
    Hey! I'm starting to post my poems on here and I was wondering if I should actually do that. These poems date back to at least somewhere late 2015/ early 2016 all the way to now.
    COMMENT if i should or shouldn't.
    LIKE if you at least saw this.
    Thank You!!-WIGBM

  7. Whysitgottabeme Whysitgottabeme
    posted a quote
    March 3, 2018 11:32pm UTC
    ~~~~~~~~~ACTUAL TEXTS~~~~~~~~~Yesterday 4:45 PMAlright Boyyo, long story short you're an awesome friend that says he doesnt give a shizz unless it involves ones that he cares about or loves, then peoples balls or ahhes or gonna get kicked and faces are gonna get punched. You deserve a crap ton of awesome shizz and the crap of shizz thats not awesome thats happening to you right now, as sucky as it sounds, is life doing it's thing. You're gonna have fights with some people, lose friends, gain some, it's happens. You learn from the past (lmao i should too) and i think leasrning from it is the best thing you could do, along with helping others when you're feeling like total shizz. Chin up, Bud. It DOES get better. Takes a long as time to, but in the end, usually, it's worth it. You've come way too far to give up now. BOYYO YOU'RE GONNA BE 17 IN A FEW DAYS. You've survived 17 years of hell-ish and heaven-ish stuff. (meaning shizz and goodness) That's pretty awesome. Pathetically, to me it is. Yeah you are gonna deal with complete idiots in life, but ayyyyyyye in a way, you're at least smarter than someone. (i shouldnt even be talking lmao) You mean a lot to everyone. More than you think you do. You may have a little circle..if i can remember correctly...your day 1 peeps. lmao. Little circle but everyone's got an enormous, roomy spot for you intheir hearts. we care about you, we adore you, and we love you. If you're ever feeling down, you have enough people, even if it's just 1 person, that care for you and will attempt their best to lift you up. You kinda do the same, but also hit us with the "facts" or "observants" you've made about someone and make the people who feels like shizz, even shizzier, but also look at the situation through your perspective. 😕 Anywho, Chin up. You're awesome. You've made it 17 years far, there's no room for giving up. Life is short but we gotta live it while we can and days go by slow but years go by faster. Last time i checked, we were in 20-freaking-16. A whole year flew by me (i feel like that was wasted 😕) But i can almost guarantee you the years that are coming by while we're alive is going to come by slower but pass us reallyyyyyyyyy quick. LIVE YA LIFE AND LOVE WHO YOU CAN LOVE AND uhhh RAISE A MIDDLE FINGER TO THE SKY AND SAY F*CK IT ALL but also consider the shizz you do :))Yesterday 4:45 PMlol ok have fun reading thatYesterday 9:06 PMOh and Someone wise once told me and everybody else to "stay positive". Might as well remind youDummy 9:42 PMThat was really nice of you to actually take the time to do that, I appreciate it. And yeah yeah I know, practice what I preach and all that Jazz10:45 PMI really dont mind retyping that and you better follow your own advice. (hard for me to do, but i'm learning and you should do it too, since you already know it)Dummy 10:47 PMI should, you're right10:48 PMTHATS a plot twist, *i'm* right! But in all seriousness, you deserve more, yeah sometimes we should let things play out, but if we don't take control either, things will spiral out of control, more than they are now.10:49 PMI hope you feel better and everything thats great news to you happens10:50 PMThings may go to shizz, but it's up to you if you wanna make it *awesome*10:52 PMAnd try to rest while you can, okay?~~~~~~~~~~~~`DISCLAIMER`~~~~~~~~~~~~The reason why i post this is because i would like to remember these in case they get deleted off my phone...and this person means a lot to me, and i dont want to lose them. These past few texts are actual texts from conversations i've had with my friends...We're all going through something and this specific one is to uplift us..This friend is going through nearly the worst thing and Doing this makes me feel like any is capable of doing (positively)....I hope this does help some others as well.

  8. immy immy
    posted a quote
    February 2, 2018 8:20pm UTC
    How do I become emotionless? Asking for a friend

  9. Paula_P* Paula_P*
    posted a quote
    January 29, 2018 6:58pm UTC
    I thought I was choosing HEAVEN
    I didn't recognize that I was choosing HELL...
    NOW I HAVE STUCKED IN...
    I can't get out. I want to but I can't...
    I need help but there isn't anyone to help get through of this...
    Your love is killing me slowly...
    I need you, I need your help because you are the only one that can help me make through of this...

  10. musicure musicure
    posted a quote
    January 4, 2018 9:49am UTC
    don't stop believing
    hold on to that feeling

  11. musicure musicure
    posted a quote
    December 4, 2017 10:35am UTC
    i might only have one match
    but i can make an explosion

  12. Skimrande Skimrande
    posted a quote
    October 7, 2017 8:09pm UTC
    hi

  13. scottspurgeonnada scottspurgeonnada
    posted a quote
    October 3, 2017 11:38am UTC
    Anytime you see a turtle up on top of a fence post, you know he had some help.

  14. musicure musicure
    posted a quote
    September 18, 2017 6:13pm UTC
    but everytime you hurt me,
    the less that i cry
    and everytime you leave me,
    the quicker these tears dry

  15. musicure musicure
    posted a quote
    September 15, 2017 5:52pm UTC
    you can get addicted
    to a certain kind of sadness

  16. musicure musicure
    posted a quote
    September 15, 2017 5:50pm UTC
    who's gonna walk you through the dark side of the morning?

  17. musicure musicure
    posted a quote
    September 15, 2017 5:02pm UTC
    you left with no warning
    and took the summer from my life

  18. Juz_Zum_Zombie Juz_Zum_Zombie
    posted a quote
    September 1, 2017 2:51pm UTC
    Wake me up..
    when September ends

  19. musicure musicure
    posted a quote
    July 29, 2017 11:22am UTC
    let the rain wash away
    all the pain of yesterday

  20. musicure musicure
    posted a quote
    July 29, 2017 10:59am UTC
    you were the song stuck in my head

:)

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2021 Witty Profiles