Witty Profiles

menu
sign in or join

youAREfuckingSTRONG

Status: I'm feeling like I'm Peter Pan minus the tights and the fairies

Member Since: 24 Jul 2012 07:53am

Last Seen: 26 Sep 2013 10:39pm

Birthday: September 9

Location: Canada

Gender: F

user id: 319937

140 Quotes
3,404 Favorites
10 Following
121 Followers
1 Comment Point
Comments
Comments on Quotes
Comments by User
Quote Comments by User
Flair beta

follow block report

Hey, I'm Kathy, people call me Kat
PLease call me Kat















 


 
  1. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 19, 2013 12:47am UTC
    I want to be the
    girl he smiles at
    and turns to his
    friend and say
    "That's her".

  2. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 19, 2013 12:43am UTC
    school P -isses me off so much are you actually gonna evaluate my level of intelligence based off my ability to find the area of a
    F -cking triangle oh my god

  3. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 15, 2013 1:58am UTC
    I need to lose fat on my stomach, how can I? lol

  4. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 15, 2013 1:50am UTC
    THAT CRAPPY MOMENT WHEN YOU WANNA SAY SOMETHING SOOOO BADLY BUT YOU JUST CAN'T

  5. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 15, 2013 1:46am UTC
    Life is something that you should always smile about, you decide everything you do in it, just live it out to your limit, because we don't live forever.

  6. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 15, 2013 1:28am UTC
    I'm not beautiful like you,
    I'm beautiful like me.

  7. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 15, 2013 1:13am UTC
    How do we put music on our profile? haha

  8. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 14, 2013 11:48pm UTC
    I was in math class a few days ago, it was about to bell. Haha I was walking up to my teach
    Me: Hey Lisom! can we go thrift shopping?
    My teach: what?
    Me: Wut Wut Wut Wut
    I'm an awkward peguin ^-^

  9. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 14, 2013 11:43pm UTC
    Gender: Ugly

  10. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 9, 2013 1:03am UTC
    SAIL - AWALTOWN

  11. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 9, 2013 1:00am UTC
    I just turned 17 :O :|

  12. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    September 3, 2013 7:44pm UTC
    Don't worry about those who talk behind your back. They're behind you for a reason.

  13. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    August 8, 2013 5:42am UTC
    Haha;
    Someday I will be ok.

  14. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    August 7, 2013 9:55pm UTC
    So wake me up when it's all over
    when i'm wiser and i'm older

  15. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    August 7, 2013 9:48pm UTC
    Fucken depression!

  16. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    August 7, 2013 9:43pm UTC
    I've been too strong for too long.

  17. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    August 5, 2013 1:59am UTC
    what's a good song?

  18. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    August 4, 2013 3:54am UTC
    That moment when you're drinking dr. pepper, the dr. pepper commercial goes on.

  19. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    July 27, 2013 6:46pm UTC
    Keep staying strong.

  20. youAREfuckingSTRONG youAREfuckingSTRONG
    posted a quote
    December 16, 2012 6:53pm UTC
    Just leave the bullcrap behind, and then just enjoy life : )
    we all can do that eh! we're strong enough to say, "F it, we're stronger than this."
    Don't ever give up life, this is one life.
    We're just passing through Earth then were going home. Heaven is our home.
    Stop trying to be somebody who your not. Just let yourself out and see who loves the real you.
    Just enjoy life while your young please?
    P.S. I love all of you with little bit of my heart! haha jk, with all my heart <3 :)

:)

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2021 Witty Profiles