Witty Profiles

menu
sign in or join

Plusle_N_Minun

nicolešŸŒ¹* · 8 years ago
yeah. basically me too :I
i am going to my school's football game today though ew
reply

nicolešŸŒ¹* · 8 years ago
I don't remember :c
hehe we can start a new convo though! whats up?
reply

nicolešŸŒ¹* · 8 years ago
hey thanks for the fave :)
and omg we haven't talked in forever! yeah... we gots to change that
reply

doggo* · 8 years ago
I like trees that change color. Those are really cool :3
& In my opinion, the city that i live in isn't really that interesting. Well it's either that or everything requires money & I'm broke ._.
reply

doggo* · 8 years ago
I live in California C:
Well my neighborhood doesnt really have a lot of trees. like it's those trees that stay green forever and ever and everrrr
reply

doggo* · 8 years ago
OH YAY YOUR GLASSES :DD THEY LOOK GOOD ON YOU HAHAH
& it was pretty warm today. i dont see any changes in the leaves around my neighborhood .___.
reply

doggo* · 8 years ago
Ohh. upperclassmen lol. my brother is an upperclassmen & he says he skips lunch altogether to go to the computer lab.
I say it's summerrr for me cause it's like warm & sunny & stuff.
reply

doggo* · 8 years ago
I didn't notice that either! D:
& I bring lunch to school everyday because i'm too lazy to wait in line.
My school allows off campus lunch, but i'd rather save money. how about you?
reply

Danii1phantm · 8 years ago
We almost have the same nickname ... Mine is Danii
reply

doggo* · 8 years ago
Haha I don't really believe in that stuff o_o
to me, today was just another sh/tty day
wake up a little late, barely eat breakfast, nap in the car, freeze to death in the courtyard, boring and difficult classes, lunch, and then more classes & then finally home, and i slept on the bus again haha xD
How was your day ~ ?
reply

doggo* · 8 years ago
I never watched either of those D:
Yeah Blue Exorcist is good :D I highly recommend watching the anime first, only 25 episodes. Then you should watch the movie. Cause it might be a little confusing & stuff but yeah. (:
reply

doggo* · 8 years ago
I watched Pokemon movies if that counts lol.
but not really. I was planning to this summer, but I never realized how busy my summer classes were & then school came & then I just have like no time whatsoever. I'm in the middle of one anime movie though. the blue exoricst one (: I'm almost done with it. ^_^

how about you? you watch any?
reply

doggo* · 8 years ago
No I don't have glasses. lol wearing glasses usually make people look nerdy & stuff C: I think it'll look good on you~! You should totally upload a pic once you get glasses :D
reply

doggo* · 8 years ago
I would beg them but they would be like why would you need it? I really want a body pillow D: It would make me less lonely when I sleep hehe ^_^ but it's like $26 or $30 depending which one I want ;-; ugh this is sad.
I cant balance everything altogether it's too much -sigh-
reply

doggo* · 8 years ago
awhh super lucky.
my parents dont allow me to buy stuff online :(( well maybe it was a good thing because if they did allow me, I would have bought a lot of stuff .____.

Gah I should finish my homework so I could watch more anime hehe ^_^

reply

doggo* · 8 years ago
I cant remember a happy day I had so far ._.
ugh school is ugh
friendship drama and i feel bad but hakfgjahdkgh
and then yeah homework which is not happy but oh well.

I'm just rambling i have no idea what im talking about so how was your day?
reply

doggo* · 8 years ago
ew
omg
i dont know if i could eat chicken properly anymore
JAHDFGJKAHFJKGH
just thinking about it makes me feel weird
ADFGAKDFGHSHFGSJKDFGH okayyy so like let's think about happy things yay C:

reply

GO2HELL · 8 years ago
hahaha... i like ur hat.
reply

doggo* · 8 years ago
Lice.
what
lice
WHA
T
THE HELL
reply

doggo* · 8 years ago
I havent had time to watch that either LOL I keep doing other stuff like wtf selena come on now

& what happened in science? My science teacher moved my seat. like WHY. ugh she was like ' SELENA JUST SIT THERE ' LIKE WHY. WHAT THE FLYING FUG
reply

:)

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2021 Witty Profiles