Witty Profiles

menu
sign in or join
I don’t think I love him anymore. I love how happy he made me. I love the old memories. I love the old person I know. I love that he liked  me. I love that he cared  about me. All Those Things Are Past Tense. Im stuck in the past because honestly..im scared. Im scared to lose him.but what I finally realized is that I already lost him. Hes in a different place. With new people, new surroundings, new things, new friends, new… girls. He changed. I hate so much to admit it but its true. I don’t love him. I love what I remember. Yeah it still tears me apart. Yeah it still hurts. Yeah I still cry.i finally realized that. I finally understand. I finally get it. Im..ready to move on now. I need to be happy.
Next Quote >

I don’t think I love him anymore. I love how happy he made

8 faves · 10 comments · Oct 24, 2013 11:01pm

Leslie and Alli *

by

Leslie and Alli *


tags

true · movingon · yeaaaah · thanksleslieandkinzeyforalwaysbeingthereandhelpingmethroughthisiloveyou · realizedit · inspirational

Cats_Are_My_Only_Friends* · 6 years ago
I literally read the tags and I cried omg alli I love you so much and as a friend that my job to help you through everything even if it's the stupidest things I'm always there for you and you're always there for me......
thumbs up 1 thumbs down reply

Leslie and Alli * · 6 years ago
awh you cryed..haha..well I guess you and leslies tough love payed of on me..like it still hurts so bad and I miss him so much but I know that theres nothing I can do anymore, I have done everything I could do and without you guys I just couldn't do it like I honestly would be so sad all the time but im not..i mean I have moved on just not all the way and I know im super annoying and it makes you guys mad but its just hard. but idk I love you too<3
thumbs up 0 thumbs down reply

Cats_Are_My_Only_Friends* · 6 years ago
Hahhaha I doesn't annoy me so much I just know it's so hard for you to move on I mean it would be hard for me too.... It was...... I cried myself to sleep that night of the football game .... And you are just so beautiful and you need to realize it because you really are and when I say that I mean it!!!! Don't just blow me off you always are so pretty and have the best personality you just need to find a guy that knows that
thumbs up 0 thumbs down reply

Leslie and Alli * · 6 years ago
that just the thing that hurts the most. I found a guy who realized it..and I lost him... I just feel like theres no guy out there who actually cares and like yeah theres like levi and devin and stuff but I don't want them.. I want a guy who I like too...and like sam did like me.i think and that's why its so hard...he cared about me he didn't want to hurt me... I just idk its so hard and I don't get why its so hard like I wish I knew why its so difficult for me to move on..like ugh!!! and thanks I just wish I could accept it...like its just so hard for me to even say oh thanks when people call me pretty cuz I just immediately think no im not..i just fhwehhwei ugh but thanks but your way prettier!
thumbs up 0 thumbs down reply

Cats_Are_My_Only_Friends* · 6 years ago
I wish I was as pretty as everyone else in the school but I'm not I'm not Cinderella with a Prince Charming people call me pretty(well not really) and I know they just feel bad for me.... I feel like I will never ever in a billion years be even close to normal I just wish I was skinny it's hard exercising everyday just saying to yourself why are you doing this it's not going to help I just always feel like I'm not good at anything like all my friends just pity me and feel sorry for me and that's the only reason they are my friends but then I met you the most amazing person in the world that's insecure just like me the only reason I wear all that make up is because I always think I'm less than the best when I don't wear it....
thumbs up 0 thumbs down reply

Leslie and Alli * · 6 years ago
well I know but like you said we are in 7th grade we aren't going to find out prince charming right now and no im not joking you are really pretty like..honestly you are and like I just don't even know how to accept complements anymore like I feel like nobody actually thinks im pretty and I always walk with my head down and my hair covering my face cuz im ashamed to show it.. I don't want people to look at me and think that im ugly...and yeah that's why I wear make up too like I don't feel pretty with it let alone without it...and like awh(: thanks I just wish I could feel pretty I look in the mirror and I have to look away when I get ready in the morning I cant look at myself cuz I don't want to see myself and like you know how im so shy with guys well its cuz of that and also cuz my voice.. everybody makes fun of it and I don't want to talk cuz I don't wanna think about how stupid it sounds so when like josh comes over to us I don't say anything cuz I don't want him to hear my voice..like that's the only reason I don't talk to him more..like I just wish I was confrotable in my own skin
thumbs up 0 thumbs down reply

Cats_Are_My_Only_Friends* · 6 years ago
Hey dude my battery is about to die so I will FaceTime you tomorrow?? Haha bye beautiful goodnight
thumbs up 0 thumbs down reply

Leslie and Alli * · 6 years ago
well I didn't do one long story... and haha alright thanks you too bye
thumbs up 0 thumbs down reply

Cats_Are_My_Only_Friends* · 6 years ago
I wish I was too and I know there aren't any Prince Charmings I just don't feel like anyone will ever except me for me like I have so many personalities that no one knows who I really am probably not even you I bet you think you do but I'm really not like that that you see to be honest I don't know who I really am... I guess I'm just another face in the school that no one will ever really remember.... I just wish I could figure out who I am and as soon as I do that I probably won't have any friends because you won't like me anymore..... Idk
thumbs up 0 thumbs down reply

Leslie and Alli * · 6 years ago
well you will find someone I promise and well I know everybody is trying to figure out who they are its not just you and no I wont stop liking you? like just no.. like things take time and we are young and shouldn't waste all are time on boys and thinking we are ugly and fat and stuff..cuz we don't even know who we are..its all gonna be okay
thumbs up 0 thumbs down reply

People who like this quote

Leslie and Alli *collapse*RomanceOnARocketshippAmaraBrianne(:*TheJealousOneElementpurple13*totallynotacat*prettynpurple