Witty Profiles

menu
sign in or join
How Fast can you guess these  words??

1. Boo_s.
2. _ _ ndom.
3. F_ _ k.
4. P_n_s.
5.  Pu_s_.
6. S_x.


Answers:
1. Books. 2. Random. 3. Fork. 4. Pants. 5. Pulse. 6. Six.
You got all six wrong, didn't you? You dirty minded freak!

Next Quote >

How Fast can you guess these words?? 1. Boo_s. 2. _ _ ndom. 3.

18 faves · 43 comments · Dec 24, 2012 10:33am

...*

by

...*


tags

cute

mango824 · 6 years ago
I got number 2 right...
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
O.O
thumbs up 0 thumbs down reply

caitlinr424 · 6 years ago
2.fandom.
you now know what my life has turned into
thumbs up 0 thumbs down reply

JirachiGirl · 6 years ago
1. boots
2. fandom
3. funk
4. punts
5. pulse
6. six
thumbs up 0 thumbs down reply

mango824 · 6 years ago
lol
thumbs up 0 thumbs down reply

SkyBluexxx · 6 years ago
WHUT
I THOUGHT No.2 WAS FANDOM.
But random -condom- works too.
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
LOLOLOLOLOLLL =P I know Im RANDOM bc I want FANDOM bc I DONT HAVE A CONDOM
thumbs up 0 thumbs down reply

loveyouforever21 · 6 years ago
I got all of them right because I've seen this quoke IDK 20 TIMES? JJOOOCCKKKEEDDD
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Loll I usually don't see them on here so I decided to put it on witty,
thumbs up 0 thumbs down reply

JNettles53 · 6 years ago
i thought of random for the second one first and then I saw condom lol
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Lmaoo(;
thumbs up 0 thumbs down reply

catarina* · 6 years ago
1 could be boots too c;
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Yes it could cx
thumbs up 0 thumbs down reply

①ⒹⒻⒶⓃ ⒾⓈ ⓂⓎ ⒷⒻⒻ❣ღ* · 6 years ago
actually...heres what i thought for...
1. boots
2. fandom
4. pants
and 6. six

i got 4 and 6 right.....
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Lol nice ;)
thumbs up 0 thumbs down reply

magda_pet · 6 years ago
what was the dirty word for 2???????????
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Condom.
thumbs up 0 thumbs down reply

magda_pet · 6 years ago
hahahahha right
thumbs up 0 thumbs down reply

gummybearzgorawr · 6 years ago
You naughty child ;]
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Hahaa
thumbs up 0 thumbs down reply

guyscanbebrokentoo · 6 years ago
lmfao, well ley's say I got them all wrong ;D
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Lmaoo your very dirty xD
thumbs up 0 thumbs down reply

guyscanbebrokentoo · 6 years ago
Lmfaoooo :D
thumbs up 0 thumbs down reply

gummybearzgorawr · 6 years ago
I got 2 and 4 right 0.0
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Lol
thumbs up 0 thumbs down reply

NytemareLuvsYooh · 6 years ago
Actually i got 5 wrong(;
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Lol then you aren't so dirty =P
thumbs up 0 thumbs down reply

NytemareLuvsYooh · 6 years ago
Lol xD But i still got 5 wrong xD
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
But your not as dirty as some people!! cx
thumbs up 0 thumbs down reply

gummybearzgorawr · 6 years ago
O_O
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
O.O
thumbs up 0 thumbs down reply

gummybearzgorawr · 6 years ago
C:< Mohahaha
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
:L
thumbs up 0 thumbs down reply

queer · 6 years ago
jocked omg
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Lmaoo=D
thumbs up 0 thumbs down reply

queer · 6 years ago
what
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Nvmm. o.o
thumbs up 0 thumbs down reply

gummybearzgorawr · 6 years ago
*grabs spoon
Mooooo
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
O.O RUN!!! hehe c;
thumbs up 0 thumbs down reply

gummybearzgorawr · 6 years ago
O_O *backs away slowly
thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Hehe cx *grabs stick* mwahahahaa
thumbs up 0 thumbs down reply

gummybearzgorawr · 6 years ago
Jocked...

thumbs up 0 thumbs down reply

...* · 6 years ago
Mwahahahaaa c;
thumbs up 0 thumbs down reply

People who like this quote

gummybearzgorawrkay5999ashley012XTheBestDayXReRe12RandomGirl42funkyhotgirlxxxJessy1234jillybob22imonlyhuman*JNettles53*한숨**cecaldwell18OliviaLeemariable_101xxcandycakesxxballher21BubblyGirl22