Witty Profiles

menu
sign in or join
This quote does not exist.
Next Quote >

856 faves · 22 comments · Dec 31, 1969 7:00pm

by


tags

quote

RawrGeorgiaxD · 7 years ago
sorry... but it's your*
but that's so true :3
thumbs up 0 thumbs down reply

addicted4music · 7 years ago
that's what every famous boy say
thumbs up 0 thumbs down reply

iluhyoux · 7 years ago
ROFL. I lol'd. I love harry<3
thumbs up 0 thumbs down reply

hgirl · 7 years ago
Heh, if your about to comment, don't.
This is my third comment. This was my first top quote, and I'm already getting hate. Your just jelous I got one, so hop off if it's about Justin Bieber also saying it, or i spelled 'your' wrong. MKAY? thanks..
thumbs up 0 thumbs down reply

RedSkies · 7 years ago
am I the only one who found this just a little full of himself?
*prepares for the directioners about to hit my with caps rage*
thumbs up 0 thumbs down reply

babyblues575 · 7 years ago
okay this was stolen from beliebers. ive been hearing this way before one direction came out... smh
thumbs up 0 thumbs down reply

mooymolo · 7 years ago
i would smash my computer if he did that x
thumbs up 0 thumbs down reply

hgirl · 7 years ago
I MADE THIS QUOTE THE WAY I WANTED TOO!
So if you want to tell me that Justin Bieber said it before Harry, I'm going to delete your fuucking comment. OKAY? If you pointed out my mispelled 'you're' then hop off! Everyone makes mistakes. And even if Justin Bieber said that, I found a picture with Harry saying it, so stfu biitches!
thumbs up 0 thumbs down reply

xo_foreveryoung · 7 years ago
Haha that is hilarious! & Zayn is following me on Twitter! Im x0xforeveryoung
thumbs up 0 thumbs down reply

mangagirl · 7 years ago
Unless your girlfriend is me. I would likely block Harry Styles if he attempted to follow me.
thumbs up 0 thumbs down reply

shortyac1357 · 7 years ago
hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha... i dont have a boyfriend.... but this would be true! haha
thumbs up 0 thumbs down reply

darastarring* · 7 years ago
So true!
thumbs up 0 thumbs down reply

23no1mileyluva7 · 7 years ago
he copied justin bieber!
thumbs up 0 thumbs down reply

Sofie101 · 7 years ago
omg made my day :')
thumbs up 0 thumbs down reply

hgirl · 7 years ago
Would y'all shut up about 'you're' everyone makes mistakes! Good lord are you perfect? Ahh , no.
thumbs up 0 thumbs down reply

lifexinxmusicx · 7 years ago
Hilarious but true.(:
thumbs up 0 thumbs down reply

Breeze · 7 years ago
Yeah... I came to comment about the "you're"... ;D
thumbs up 0 thumbs down reply

Rach_K · 7 years ago
ahhhh... nein
thumbs up 0 thumbs down reply

tampon · 7 years ago
nah.
thumbs up 0 thumbs down reply

onedirection94Harry · 7 years ago
True:)

thumbs up 0 thumbs down reply

People who like this quote

lozza821purdygirlUltimate_Cookie_Monsterwagoner40pandasandloveThats_So_Amy*She is Morgan*Bissa23rascal_cutiedancelover728KawaiiGlitteryPastelUnicornsxoxjillxox101awesomeness221jane :-)*Starla182tacostacos101ashlyn*AwkwardwhalenoiseBree :)*iwontgiveup