Witty Profiles

menu
sign in or join

mandiliggz

Status:

Member Since: 10 Oct 2011 10:27pm

Last Seen: 8 May 2012 09:45pm

user id: 225894

47 Quotes
1,188 Favorites
3 Following
56 Followers
Comment Points
Comments
Comments on Quotes
Comments by User
Quote Comments by User
Flair beta

follow block report


J

Hi, i'm kamryn. I'm 13 years old and i live in washington. My family is pretty screwed up. My dad died, my mom is a single mom raising 4 kids. She had me at a young age. My older sister has an eating disorder and my brother is paralyzed, he was hit by a drunk driver. I've had a crappy past, i dont let anyone judge me. I'm happy for once in my life. Comment me? Ok thanks ♥
J

status: screw boys.
navigation
quotes
comments
followers
Extra link
follow
unfollow
layout credit ♥











  1. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    March 21, 2012 8:04pm UTC
    Him ♥
    Hey gorgeous, ♥
    I've always wanted to tell you this, but i've always been afraid.
    I think about you.. all the time.
    Your my first thought in the morning, & my last thought when i go to sleep.
    I can't go a day without thinking about you.
    You're the most beautiful girl in the world.
    I ; Love ; You.
    - Love me. ♥
    Like • Comment • 27 minutes ago
    LOLOLOL I CRACK MY SELF UP.

  2. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    February 14, 2012 7:21pm UTC
    click to see this quote

  3. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    February 7, 2012 8:48pm UTC
    ♥ ♥ ♥
    i hate that new sound steve added,
    when you like a quote.
    ♥ ♥♥

  4. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 23, 2011 3:40pm UTC
    ♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥
    Every person who favorites this will get their notifactions blown up. :)
    LOL JK. maybe i'll eat a taco
    ♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥
    format by grayclouds28

  5. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 20, 2011 2:51am UTC
    Me: I'm cold
    Him: Ya, me too.
    What i wanna say;
    Me: Hey, stupid. When i say im cold, you dont say me too? You say something cute like let me warm you up, or something. I'm trying to flirt.
    What i do say;
    Me: Yeah, haha it sucks

  6. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 20, 2011 2:08am UTC
    Zach & Cody graduated
    Hannah told her secret
    Alex, Justin & Max are about to fight for their powers
    Lizzie McGuire is pregnant
    Raven Symone is married
    my childhood is over.
    © ThatsSoMeee :)

  7. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 19, 2011 10:07pm UTC
    Me: Put my hair in a messy bun
    My grandparents: WELL ARE YOU GONNA COMB YOUR HAIR!?*nmf*

  8. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 19, 2011 9:45pm UTC
    I can make ur bed rock (;
    I dont think so. I have a tempurpedic. And when the lady jumps on the bed and the wine doesn't spill, you wont be able to.
    -__-

  9. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 17, 2011 9:03pm UTC
    ♥♥♥♥♥♥
    I have so much swag, my swag has swag
    nmf

  10. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 17, 2011 4:19pm UTC
    This is not gonna go away for a long time -_-
    (-.-)
    /c c\
    ||
    How many people agree with me?
    1 fave = 1 fave ;p

  11. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 11, 2011 11:15pm UTC
    click to see this quote

  12. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 11, 2011 9:47pm UTC
    heeeeey,!(: ♥
    Hi.
    oh, ok thats cool too.

  13. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 11, 2011 4:46pm UTC
    That moment ...
    when you tel l your paren t t hat your bored and they suggest: " go outside and get some freshair and excersise!" and your like " i'm not that bored"
    nmf

  14. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 11, 2011 3:18am UTC
    someone talking to you and you have no idea what they're saying, so you just smile, & nod polietly.

  15. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 9, 2011 11:52pm UTC
    christmas is tomorrow!
    now fave if you wish this was true.

  16. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 9, 2011 10:53pm UTC
    i. am. bored.
    anyone wanna chatt?
    hmuu x

  17. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    December 5, 2011 10:41am UTC
    click to see this quote

  18. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    November 27, 2011 10:54pm UTC
    BRANDONCYRUS;
    Seriously you guys? You should chill about him, saying
    that he's a fake & stuff. I'm not saying he is or isn't, but it
    doesn't MATTER. There's a real person behind this computer
    screen, with feelings and when you post crappy stuff about
    him, it hurts him. How would you feel if people posted crap
    about you all the time? Yeah.. think before you type.
    Brandon? : I love you. ♥

  19. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    November 13, 2011 1:35am UTC
    if Spongebob's alarm clock woke me up every morning, i would probably kill someone
    notmyformatt :$

  20. mandiliggz mandiliggz
    posted a quote
    November 5, 2011 3:33pm UTC
    That awkward moment when you get a text that says
    whats up?
    when your going to the bathroom

:)

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2020 Witty Profiles