Witty Profiles

menu
sign in or join

chelsearay6545

Fat Amy* · 8 years ago
spo how are you?
reply

Fat Amy* · 8 years ago
So*
reply

Fat Amy* · 8 years ago
Aww :) Thanks!! You are too! And I love your music tastes and pictures :) They are so perfect!!!!
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Thankyouuuu. & thanks. Hahah.
reply

💋Alexis💋* · 8 years ago
I love your profile your gorgeous severely gorgeous
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Thankyou. ^-^ .. Omg, you are so pretty... thank you so much. c:
reply

Starxoxo · 8 years ago
Uhm Your perfect wanna share your beauty please?
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Awh thankyou.c: You're gorgeous yourself.<3
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
You"re welcome, & thankyou. ^-^
reply

doublesidedice · 8 years ago
Heyy
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Heyy(:
reply

Travis Allred* · 8 years ago
CHELSEA WHERE ARE YOU!!!!
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Narnia.
reply

Travis Allred* · 8 years ago
Chelsea is silly
reply

Fat Amy* · 8 years ago
Hey thanks for the follow! You have an amazing taste in music!
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
you are supperrr welcome(: haha only cause we like pretty much the same bands(: But thanks dear<3
reply

Fat Amy* · 8 years ago
Oh girl no problem!
If you ever wanna chat just comment to me.
reply

Travis Allred* · 8 years ago
Meoooow
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Quack.
reply

Travis Allred* · 8 years ago
((:
reply

Travis Allred* · 8 years ago
Yes i did :)
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Sorry sorry Travis isnt majorly obsessed with chicken as Chelsea is ;D
reply

Travis Allred* · 8 years ago
Weirdo
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Ouccchh. :/
reply

Travis Allred* · 8 years ago
:))
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Hahaha(:
reply

Travis Allred* · 8 years ago
((:
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Meeeer.
reply

Travis Allred* · 8 years ago
I havent got it ._.
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Freaking foxes.. Erm.
reply

Travis Allred* · 8 years ago
hahahah xD go on chat:)
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Alriggghtttty ;D
reply

Travis Allred* · 8 years ago
Heheh too late now xD
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Darrrrnn ;D
reply

Travis Allred* · 8 years ago
Hey!!
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Heeeey!(:
reply

Travis Allred* · 8 years ago
How are you doing?!
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Home sick.. ): But other than that okay I guess, Haha Hbu?(:
reply

Travis Allred* · 8 years ago
Awwwh im sorry, im doing good :) do you have kik?:)
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Its ohkay, not your fault(: Thats good, and no sir I do not. I have a phone though? Hahah.
reply

Travis Allred* · 8 years ago
well do you wanna text cause itll be easier since i suck at commenting people on here
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Haha, you do not. But erm sureee.
reply

Travis Allred* · 8 years ago
want my number?
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
[deleted]
reply

Travis Allred* · 8 years ago
[deleted]
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
[deleted]
reply

Travis Allred* · 8 years ago
So yeah thats my number so text me and you dont have to give me your number the
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Hahah, alrighhttyyy.
reply

Travis Allred* · 8 years ago
((:
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
I like cows.
reply

Travis Allred* · 8 years ago
i dont like when you dont text me back, because you probably think im weird cause i was singing the lyric to 1D song lmfao
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
It didnt say you texted back.. Thats why I didnt text you back.. Haha.
reply

Travis Allred* · 8 years ago
oh wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Hahaha, Moo.
reply

*Dirtbag* · 8 years ago
Thanks for following back(:
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Ha, you're welcome(:
reply

akp1015 · 8 years ago
you're really pretty! :)
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Awh thanks dear<3 So are you(:
reply

trollzaya · 8 years ago
Thanks?
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
You're Welcome?
reply

xSummerWinterx · 8 years ago
thanks! but it's ariana grande.
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Haha, Well im sure your gorgeous anyway.((:

reply

xSummerWinterx · 8 years ago
i love your background :)
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Thanks hun(:
reply

supercalifredge · 8 years ago
I love your profile pic/background :)
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Awe thanks(:
reply

PRETTYnLOVE · 8 years ago
Thanks for the favorite Pretty Lady ;) Lolol
reply

chelsearay6545 · 8 years ago
Haha, you're welcome(;
reply

glitter162* · 9 years ago
Hi there! Follow for a follow?
reply

chelsearay6545 · 9 years ago
sure (:
reply

:)

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2022 Witty Profiles