Witty Profiles

menu
sign in or join

VSBallGirl

Status: Don't look back; you're not going that way.

Member Since: 2 Oct 2011 10:39pm

Last Seen: 22 Apr 2014 05:55pm

Birthday: April 28

Location: Chicago!

Gender: F

user id: 223359

420 Quotes
19,955 Favorites
16 Following
213 Followers
Comment Points
Comments
Comments on Quotes
Comments by User
Quote Comments by User
Flair beta

follow block report

I'm a softball and volleyball player.
I enjoy spending time with the few people that do care about me.
I use sarcasm more than I should.
My church is my second home.


 
  1. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    January 28, 2014 12:00am UTC
    There isn't one thing I'd rather do, besides loving you.

  2. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    January 27, 2014 11:26pm UTC
    With every passing day, I come to realize I miss you more than I ever thought I would, or could.

  3. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    October 28, 2013 10:10pm UTC
    The feelings that were are no longer

  4. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    August 31, 2013 11:25pm UTC
    The more and more this keeps happening, the more and more I begin to not like it.

  5. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    August 31, 2013 10:57pm UTC
    click to see this quote

  6. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    August 31, 2013 10:36pm UTC
    click to see this quote

  7. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    August 31, 2013 10:27pm UTC
    100 TRUTHS QUIZ
    1. Last beverage = water
    2. Last phone call = Cody
    3. Last text message = "Why are you so amazing ally?"
    4. Last song you listened to = IDK
    5. Last time you cried = yesterday
    HAVE YOU EVER:
    6. Dated someone twice = Yes I have
    7. Been cheated on = nope
    8. Kissed someone & regretted it= no way
    9. Lost someone special = yes I have
    10. Been depressed = yup
    11. Been drunk and threw up = nope
    FIRST THREE FAVORITE COLORS:
    12. Blue
    13. Green
    14. Purple
    THIS YEAR HAVE YOU:
    15. Made a new BEST friend = well, he's become my best friend over the past year
    16. Fallen in love = heck yes.
    18. Met someone who changed you = mhmm
    19. Found out who your true friends were = kyeah guess so
    20. Found out someone was talking about you = yes
    21. Kissed anyone on your friend’s list = nah
    22. How many people on your friends list do you know (IN REAL LIFE) = mainly all
    23. How many kids do you want to have = 2
    24. Do you have any pets = yes, a dog
    25. Do you want to change your name? = nah
    26. What did you do for your last birthday = Was at church the entire day
    27. What time did you wake up today = 6:30
    28. What were you doing at midnight last night? = Texting and snapchatting
    29. Name something you CANNOT wait for = tomorrow! Get to see my boyfriend finally!
    30. Last time you saw your Mother = like 30 minutes ago
    31. What is one thing you wish you could change about your life?= nothing. everything happens for a reason
    32. What are you listening to right now = The T.V.
    33. Have you ever talked to a person named Tom = Yes
    34. What’s getting on your nerves right now = nothing
    35. Most visited webpage = Idk
    36. What’s your name = Allyson
    37. Nicknames = Ally, Shorty, Shrimp
    38. Relationship Status = taken<3
    39. Zodiac sign =
    40. Male / Female? = Female
    41. Primary School = BH
    42. Middle School = BHMS
    43.Colleges = idk yet
    44. Hair color = dirty blonde
    45. Long or short = Short
    46.Perfume (current) = don't wear any
    47. Do you have a crush on someone? = Yes
    48: What do you like about yourself? = sometimes my eyes
    49. Piercings = ears
    50. Tattoos = None
    51. Righty or lefty = Righty
    FIRSTS :
    52. First surgery = appendix
    53. First piercing = ears
    54. First best friend = Madison
    55. First sport you joined = soccer or gymnastics
    56. First vacation = Indiana, or Florida idk
    59. Eating = nothing
    60. Drinking = nothing
    61. I’m about to = sleep
    62. Listening to = the TV
    63. Waiting for = tomorrow to come
    64. Want kids? = sure
    65. Want to get married? = yeah
    66. Career? = thinking vet tech, or preschool teacher
    WHICH IS BETTER:
    67. Lips or eyes= hmmmm idk! eyes I guess
    68. Hugs or kisses= thats tough. MIght have to go with kisses
    69. Shorter or taller= taller
    70. Older or Younger= Older I guess. I'd prefer my age
    71. Romantic or spontaneous = both
    72. Smart or good face = both
    73. Sensitive or loud = both!
    74. Hook-up or relationship = Relationship.
    75. Trouble maker or hesitant = let's go trouble maker
    HAVE YOU EVER:
    76. Kissed a stranger = nope
    77. Drank hard liquor = Nope
    78. Lost glasses/contacts = yes
    79. 'It' on first date = nah
    80. Broken someone’s heart = Yeah..
    81. Had your own heart broken = I guess so..
    82. Been arrested = nope
    83. Turned someone down = yes
    84. Cried when someone died = yes
    85. Fallen for a friend? = yup!
    DO YOU BELIEVE IN:
    86. Yourself = sometimes
    87. Miracles = Yes
    88. Love at first sight = sure
    89. Heaven = yeah
    90. Santa Claus= nah
    91. Kiss on the first date = oh yeah
    92. Angels = yes
    ANSWER TRUTHFULLY:
    94. Had more than 1 girlfriend/boyfriend at a time = No way
    95. Did you sing today? = yes haha
    96. Ever cheated on somebody? = Nope
    97. If you could go back in time, how far would you go?= I wouldn't go
    98. If you could pick a day this year and relive it, what would it be? = oh shoot, um whatever day that was I was on the bus coming back from Texas and kissed my now boyfriend for the first time
    99. do you have one certain regret that you wish you could change more than anything? = nope
    100. did you like this survey? sure

  8. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    August 31, 2013 10:09pm UTC
    BOY SURVEY
    What color is his hair?: Light brown.
    Cute smile: yeessss
    Braces: He used to.
    Glasses: Yes, he does, but he wears contacts.
    Abs: Yup!
    Height: Taller than me.. 5'10.5"
    How did you meet him: church
    How long have you known him: so many years, I don't even know
    Does he play any sports: soccer, and he loves baseball, but doesn't play anymore
    Can he play the guitar: nope
    What about any other music instrument: ha no
    Do you guys ever text: Every day!
    Describe something he would wear on a typical day: t-shirt, either khakis or atheletic shorts, and red Nike tennis shoes
    What's your favorite thing you've seen him wear: oh geez, I don't know. He's just adorable
    Least favorite thing: absolutely nothing
    Do your friends know that you like him: yes
    Do your parents know him?: yes, they do
    Do you think they would like him if you were dating him?: they're fine with us dating.
    Do you know him properly?: Yeah
    Have you met his parents: yup! love his whole family!
    What would you do if he saw your witty: yeah, idk...... That's weird to think about

  9. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    August 31, 2013 9:33pm UTC
    Quiz
    What's your real first
    name?
    Allyson
    Will you lie in this survey?
    Nope
    who are you currently talking to?
    Cody
    relationship status?
    Taken
    crush?
    Cody Schwabbbb
    favorite color?
    Blue
    school?
    GCHS
    do you have a best friend?yup
    everyones my bestfriend!
    is there one person you have never got into a fight
    with?
    probably idk
    do you hate anyone?
    nah, not really
    do you like school?
    eh
    who have you texted today?
    Cody, Ashlyn, Mom, and Dad
    do you know anybody that's in the hospital right
    now?
    No
    when was the last time you cried?
    yesterday ha
    have you ever cried over your ex boyfriend/girlfriend?umm maybe?
    I'm pretty sure, yes. haha
    do you have a myspace?
    no
    do you have a facebook?
    Yes
    do you have plans for this weekend?
    eh kinda
    what's the last thing you ate?
    dairy queen
    are you in a good mood?
    yes! but i'm exhausted too
    do you think this survey is long?
    nahy
    who was the last person you got into a fight with?
    I dont know
    is there one person you get into a fight with at least once a
    week?
    No
     
    someone you hate?
    none
    are you a straight A student
    ?
    yes
    what's your favorite period in school?
    French or Chem or Band
    this survey is done.

  10. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    August 28, 2013 8:28pm UTC
    I miss you more than I should

  11. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    August 27, 2013 11:14pm UTC
    I miss you more than I should

  12. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    July 12, 2013 5:37pm UTC
    I love loving you
    You're too great

  13. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    May 23, 2013 9:05pm UTC
    I don't like you.
    I don't hate you though.
    I really don't like you.

  14. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    May 16, 2013 10:58pm UTC
    Look, I don't care what you do with your life. Leave me out of it.

  15. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    May 16, 2013 8:02pm UTC
    Get over yourself

  16. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    May 10, 2013 10:50pm UTC
    grow up

  17. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    April 21, 2013 5:55pm UTC
    Literally felt my heart break last night

  18. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    April 7, 2013 11:12pm UTC
    I love spending time with you

  19. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    March 25, 2013 12:59am UTC
    You know how I feel about hope. It breeds internal misery.

  20. VSBallGirl VSBallGirl
    posted a quote
    March 17, 2013 12:37am UTC
    You really don't know how much I miss you.
    You really don't know how much you mean to me.
    You really don't know how much I look up to you.
    You really just don't know... And there's no way I could say it to your face.

:)

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2022 Witty Profiles