Witty Profiles

menu
sign in or join

Soaring_On_Owls_Wings

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I play bari and alto sax. And that's ok
reply

DudeFish · 8 years ago
ow thats cool and yeah i did..
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot! And I'm going on a bunch of trips with my band, that's about it :P
reply

DudeFish · 8 years ago
cool you play in a band what instrument do you play ?

reply

DudeFish · 8 years ago
BTW i might fall asleep cause its like 2 in the morning
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I play bari and alto sax. And that's ok
reply

DudeFish · 8 years ago
ow thats cool and yeah i did..
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I know! I never expected to actually get a gf. Look at us go
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah were like evolving into something awesome . scratcht that even more awesome :D
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot! And I'm going on a bunch of trips with my band, that's about it :P
reply

DudeFish · 8 years ago
cool you play in a band what instrument do you play ?

reply

DudeFish · 8 years ago
BTW i might fall asleep cause its like 2 in the morning
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I play bari and alto sax. And that's ok
reply

DudeFish · 8 years ago
ow thats cool and yeah i did..
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Nice
reply

DudeFish · 8 years ago
IKR stuffs like INSANE. id never expcet it happening
reply

DudeFish · 8 years ago
oeeh and im goig to newcastle for 3 days next week with some friends wichs is pretty cuwl.
and next year im probably going to live in ireland for half a year for an internship.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I know! I never expected to actually get a gf. Look at us go
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah were like evolving into something awesome . scratcht that even more awesome :D
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot! And I'm going on a bunch of trips with my band, that's about it :P
reply

DudeFish · 8 years ago
cool you play in a band what instrument do you play ?

reply

DudeFish · 8 years ago
BTW i might fall asleep cause its like 2 in the morning
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I play bari and alto sax. And that's ok
reply

DudeFish · 8 years ago
ow thats cool and yeah i did..
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Yea, woo screw society I can be a girl and get a girlfriend it I wanna
reply

DudeFish · 8 years ago
ofc you can do anything . ANYTHING O.O.......

reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Well I just got a gf today
reply

DudeFish · 8 years ago
cuwl .
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Yea, woo screw society I can be a girl and get a girlfriend it I wanna
reply

DudeFish · 8 years ago
ofc you can do anything . ANYTHING O.O.......

reply

DudeFish · 8 years ago
i actually have a date tommorow :3

reply

DudeFish · 8 years ago
tecnicaly today XD
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Nice
reply

DudeFish · 8 years ago
IKR stuffs like INSANE. id never expcet it happening
reply

DudeFish · 8 years ago
oeeh and im goig to newcastle for 3 days next week with some friends wichs is pretty cuwl.
and next year im probably going to live in ireland for half a year for an internship.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I know! I never expected to actually get a gf. Look at us go
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah were like evolving into something awesome . scratcht that even more awesome :D
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot! And I'm going on a bunch of trips with my band, that's about it :P
reply

DudeFish · 8 years ago
cool you play in a band what instrument do you play ?

reply

DudeFish · 8 years ago
BTW i might fall asleep cause its like 2 in the morning
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I play bari and alto sax. And that's ok
reply

DudeFish · 8 years ago
ow thats cool and yeah i did..
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot that's awesome!
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah it is im better than ever i feel good im doing good i even look good if i might say so :P
so whats happenning on your side of the internet ?
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Well I just got a gf today
reply

DudeFish · 8 years ago
cuwl .
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Yea, woo screw society I can be a girl and get a girlfriend it I wanna
reply

DudeFish · 8 years ago
ofc you can do anything . ANYTHING O.O.......

reply

DudeFish · 8 years ago
i actually have a date tommorow :3

reply

DudeFish · 8 years ago
tecnicaly today XD
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Nice
reply

DudeFish · 8 years ago
IKR stuffs like INSANE. id never expcet it happening
reply

DudeFish · 8 years ago
oeeh and im goig to newcastle for 3 days next week with some friends wichs is pretty cuwl.
and next year im probably going to live in ireland for half a year for an internship.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I know! I never expected to actually get a gf. Look at us go
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah were like evolving into something awesome . scratcht that even more awesome :D
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot! And I'm going on a bunch of trips with my band, that's about it :P
reply

DudeFish · 8 years ago
cool you play in a band what instrument do you play ?

reply

DudeFish · 8 years ago
BTW i might fall asleep cause its like 2 in the morning
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I play bari and alto sax. And that's ok
reply

DudeFish · 8 years ago
ow thats cool and yeah i did..
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
yoo pretty good man, and yourself
reply

DudeFish · 8 years ago
cool.
actually at the moment pretty darn good.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot that's awesome!
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah it is im better than ever i feel good im doing good i even look good if i might say so :P
so whats happenning on your side of the internet ?
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Well I just got a gf today
reply

DudeFish · 8 years ago
cuwl .
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Yea, woo screw society I can be a girl and get a girlfriend it I wanna
reply

DudeFish · 8 years ago
ofc you can do anything . ANYTHING O.O.......

reply

DudeFish · 8 years ago
i actually have a date tommorow :3

reply

DudeFish · 8 years ago
tecnicaly today XD
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Nice
reply

DudeFish · 8 years ago
IKR stuffs like INSANE. id never expcet it happening
reply

DudeFish · 8 years ago
oeeh and im goig to newcastle for 3 days next week with some friends wichs is pretty cuwl.
and next year im probably going to live in ireland for half a year for an internship.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I know! I never expected to actually get a gf. Look at us go
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah were like evolving into something awesome . scratcht that even more awesome :D
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot! And I'm going on a bunch of trips with my band, that's about it :P
reply

DudeFish · 8 years ago
cool you play in a band what instrument do you play ?

reply

DudeFish · 8 years ago
BTW i might fall asleep cause its like 2 in the morning
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I play bari and alto sax. And that's ok
reply

DudeFish · 8 years ago
ow thats cool and yeah i did..
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Omg i know!
reply

DudeFish · 8 years ago
'so how have you been ^^

reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
yoo pretty good man, and yourself
reply

DudeFish · 8 years ago
cool.
actually at the moment pretty darn good.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot that's awesome!
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah it is im better than ever i feel good im doing good i even look good if i might say so :P
so whats happenning on your side of the internet ?
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Well I just got a gf today
reply

DudeFish · 8 years ago
cuwl .
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Yea, woo screw society I can be a girl and get a girlfriend it I wanna
reply

DudeFish · 8 years ago
ofc you can do anything . ANYTHING O.O.......

reply

DudeFish · 8 years ago
i actually have a date tommorow :3

reply

DudeFish · 8 years ago
tecnicaly today XD
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Nice
reply

DudeFish · 8 years ago
IKR stuffs like INSANE. id never expcet it happening
reply

DudeFish · 8 years ago
oeeh and im goig to newcastle for 3 days next week with some friends wichs is pretty cuwl.
and next year im probably going to live in ireland for half a year for an internship.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I know! I never expected to actually get a gf. Look at us go
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah were like evolving into something awesome . scratcht that even more awesome :D
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot! And I'm going on a bunch of trips with my band, that's about it :P
reply

DudeFish · 8 years ago
cool you play in a band what instrument do you play ?

reply

DudeFish · 8 years ago
BTW i might fall asleep cause its like 2 in the morning
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I play bari and alto sax. And that's ok
reply

DudeFish · 8 years ago
ow thats cool and yeah i did..
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
can i say one thing
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
oh okay lol
reply

CloudyWithAChanceOfDeath · 8 years ago
hahaha
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
can i say one thing
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
yes have you seen ep 5 it is such a cliffhanger!
reply

CloudyWithAChanceOfDeath · 8 years ago
DONT SAY ANYTHING I HAVENT WATCHED IT YET!
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
oh okay lol
reply

CloudyWithAChanceOfDeath · 8 years ago
hahaha
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
can i say one thing
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
i realized after and then facepalm and said im an idiot
reply

CloudyWithAChanceOfDeath · 8 years ago
hahaha I do that all the time
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
yes have you seen ep 5 it is such a cliffhanger!
reply

CloudyWithAChanceOfDeath · 8 years ago
DONT SAY ANYTHING I HAVENT WATCHED IT YET!
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
oh okay lol
reply

CloudyWithAChanceOfDeath · 8 years ago
hahaha
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
can i say one thing
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
How do you know that. and no just rwby
reply

CloudyWithAChanceOfDeath · 8 years ago
because you posted lyrics of mirror mirror lol
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
i realized after and then facepalm and said im an idiot
reply

CloudyWithAChanceOfDeath · 8 years ago
hahaha I do that all the time
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
yes have you seen ep 5 it is such a cliffhanger!
reply

CloudyWithAChanceOfDeath · 8 years ago
DONT SAY ANYTHING I HAVENT WATCHED IT YET!
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
oh okay lol
reply

CloudyWithAChanceOfDeath · 8 years ago
hahaha
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
can i say one thing
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
hey

reply

DudeFish · 8 years ago
hey long time no speak
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Omg i know!
reply

DudeFish · 8 years ago
'so how have you been ^^

reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
yoo pretty good man, and yourself
reply

DudeFish · 8 years ago
cool.
actually at the moment pretty darn good.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot that's awesome!
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah it is im better than ever i feel good im doing good i even look good if i might say so :P
so whats happenning on your side of the internet ?
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Well I just got a gf today
reply

DudeFish · 8 years ago
cuwl .
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Yea, woo screw society I can be a girl and get a girlfriend it I wanna
reply

DudeFish · 8 years ago
ofc you can do anything . ANYTHING O.O.......

reply

DudeFish · 8 years ago
i actually have a date tommorow :3

reply

DudeFish · 8 years ago
tecnicaly today XD
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Nice
reply

DudeFish · 8 years ago
IKR stuffs like INSANE. id never expcet it happening
reply

DudeFish · 8 years ago
oeeh and im goig to newcastle for 3 days next week with some friends wichs is pretty cuwl.
and next year im probably going to live in ireland for half a year for an internship.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I know! I never expected to actually get a gf. Look at us go
reply

DudeFish · 8 years ago
yeah were like evolving into something awesome . scratcht that even more awesome :D
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
Woot! And I'm going on a bunch of trips with my band, that's about it :P
reply

DudeFish · 8 years ago
cool you play in a band what instrument do you play ?

reply

DudeFish · 8 years ago
BTW i might fall asleep cause its like 2 in the morning
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 8 years ago
I play bari and alto sax. And that's ok
reply

DudeFish · 8 years ago
ow thats cool and yeah i did..
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
yea its pretty fun
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
no problem
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
Ya when i write i write on Google docs so i can write with my friends
reply

xForeverLovedx · 9 years ago
Oh really? That's cool!
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
yea its pretty fun
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
no i dont :/
reply

xForeverLovedx · 9 years ago
awh that sucks.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
Ya when i write i write on Google docs so i can write with my friends
reply

xForeverLovedx · 9 years ago
Oh really? That's cool!
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
yea its pretty fun
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
im pretty good i guess
reply

xForeverLovedx · 9 years ago
:) do you have wattpad?
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
no i dont :/
reply

xForeverLovedx · 9 years ago
awh that sucks.
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
Ya when i write i write on Google docs so i can write with my friends
reply

xForeverLovedx · 9 years ago
Oh really? That's cool!
reply

Soaring_On_Owls_Wings · 9 years ago
yea its pretty fun
reply

:)

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2022 Witty Profiles