Witty Profiles

menu
sign in or join

Veronica Smith*

Veronica Smith* · 7 years ago
How did everything work out? Did it work for you??
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
So do I. I can't respond at anytime after 3 cuz I have work.
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
because you weren't online. and your not online now.
reply

Alex94548 · 7 years ago
Sorry! I have school

reply

Veronica Smith* · 7 years ago
So do I. I can't respond at anytime after 3 cuz I have work.
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
gonna go with a no...
reply

Alex94548 · 7 years ago
Lol,.. Why..?
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
because you weren't online. and your not online now.
reply

Alex94548 · 7 years ago
Sorry! I have school

reply

Veronica Smith* · 7 years ago
So do I. I can't respond at anytime after 3 cuz I have work.
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
R u on???
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
gonna go with a no...
reply

Alex94548 · 7 years ago
Lol,.. Why..?
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
because you weren't online. and your not online now.
reply

Alex94548 · 7 years ago
Sorry! I have school

reply

Veronica Smith* · 7 years ago
So do I. I can't respond at anytime after 3 cuz I have work.
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
ahhhh ok. it ok.
reply

Cupcake145* · 7 years ago
Thanks:)
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
ooohhhhh then why didnt u just respond to that? getting me all confused...lol
reply

Cupcake145* · 7 years ago
I tried too it wouldn't let me. And sorry
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
ahhhh ok. it ok.
reply

Cupcake145* · 7 years ago
Thanks:)
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
huh?
reply

Cupcake145* · 7 years ago
You're comment on my quote lol
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
ooohhhhh then why didnt u just respond to that? getting me all confused...lol
reply

Cupcake145* · 7 years ago
I tried too it wouldn't let me. And sorry
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
ahhhh ok. it ok.
reply

Cupcake145* · 7 years ago
Thanks:)
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
thanks. like urs too.
reply

Bye Summer* · 7 years ago
Thanks :D
reply

Veronica Smith* · 7 years ago
omg, it does....i just noticed this...
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
For some erason whenever i fav a quote i get this camera icon saying 'smile!' and it takes a pic i think. any reason for it? or do not know wat im talking about?
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
lol. your welcome. :)
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
Ikr? He's the sweetest. And really cute. :)
reply

*•°¯`••songbird••´¯°•* · 8 years ago
Aww..
Btw..thanks for the follow :
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
lol. your welcome. :)
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
Thanks :) my bf emailed it to me one day saying he missed me.
reply

*•°¯`••songbird••´¯°•* · 8 years ago
Aww...that is really sweet :)
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
Ikr? He's the sweetest. And really cute. :)
reply

*•°¯`••songbird••´¯°•* · 8 years ago
Aww..
Btw..thanks for the follow :
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
lol. your welcome. :)
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
eh, np. and thanks, when i found it i was like 'yeah, he must be really tired if he's sleeping in a suitcase.' and i just couldnt stop laughing.
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
oh... cool. thanks.
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
i have glasses 2. and i was trying to be funny. guess it didn't work.

reply

Haleybaby1495* · 8 years ago
sorry. it did :P
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
it says FEMALE under GENDER on my profile!!!!!!!
can u SEE???
reply

Haleybaby1495* · 8 years ago
Well thats why I have glasses. jeez. my mistake!
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
i have glasses 2. and i was trying to be funny. guess it didn't work.

reply

Haleybaby1495* · 8 years ago
sorry. it did :P
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
Really? cool. but why?
reply

blondeforever · 8 years ago
Well you don't have a picture of yourself, so instead I looked at your comments and quotes and tried to base it off what I feel your personality to be :)
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
oh... cool. thanks.
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
im a girl. my friends put that up as a joke. i just didnt feel like changing it cause its funny.
reply

Haleybaby1495* · 8 years ago
oh wow. So ur a female? though u were a boy so sorry!!!!
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
it says FEMALE under GENDER on my profile!!!!!!!
can u SEE???
reply

Haleybaby1495* · 8 years ago
Well thats why I have glasses. jeez. my mistake!
reply

Veronica Smith* · 8 years ago
i have glasses 2. and i was trying to be funny. guess it didn't work.

reply

Haleybaby1495* · 8 years ago
sorry. it did :P
reply

:)

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2022 Witty Profiles