Witty Profiles

menu
sign in or join

NEVERSHOUTNEVER4797

kay5999 · 9 years ago
Too late. I already have.
reply

lalaisacupcake · 9 years ago
HAYYY GURL HAYYY!
reply

HappinessJoySadnessPain · 9 years ago
Hallo beautiful xD
reply

NEVERSHOUTNEVER4797 · 9 years ago
hahaHEEY
reply

jillianokelman69 · 9 years ago
god pleaseeee julia go on witty twitter ANYTHING PLEASE
reply

jillianokelman69 · 9 years ago
omg JULIA WAS GANNA GO 2 A CONCERT OF THERIS now i feel all bad

reply

NEVERSHOUTNEVER4797 · 9 years ago
OhMYGOD THAT POOR THING!!!!!
reply

celestialerror* · 9 years ago
Since that reply strand is getting super long, I'm gonna start fresh! And sadly, no :c I'm trying to get to one but they don't come near me a whole lot. And ugghhh. That's on my bucket list. You?
reply

NEVERSHOUTNEVER4797 · 9 years ago
no! They havent been very close to my area
reply

celestialerror* · 9 years ago
Boo, those lovely and perfect who.res.
reply

NEVERSHOUTNEVER4797 · 9 years ago
Hahaha Yes!!!
reply

celestialerror* · 9 years ago
One day, though, I'm making it my life goal to see them live and thank them in person. It's a must!
reply

NEVERSHOUTNEVER4797 · 9 years ago
Of course
reply

celestialerror* · 9 years ago
Indeed!
reply

jillianokelman69 · 9 years ago
MICTH DIED NOOOOOOOOOOOO
reply

NEVERSHOUTNEVER4797 · 9 years ago
I KNOW!!!!!
reply

jillianokelman69 · 9 years ago
omg my best friend showed me them in june and now hes gone
reply

NEVERSHOUTNEVER4797 · 9 years ago
Im soook sorry I was notmuch of a fan but...It is still very sad! How is your friend?
reply

jillianokelman69 · 9 years ago
idk i havent called her yet i might go over 2 her house saturday i bet she needs the biggest hug in the world @maddenluver123 ( her witty)
reply

xnevershoutsalena · 9 years ago
That's not cool. & aww i'm sorry. :c
reply

xnevershoutsalena · 9 years ago
I am pretty good.
How are you?
reply

NEVERSHOUTNEVER4797 · 9 years ago
Fine I guess. My friends ditched me for other things like boyfriends and the only person I can trust is moving....:c
reply

xnevershoutsalena · 9 years ago
Hi there!
reply

NEVERSHOUTNEVER4797 · 9 years ago
How are you????
reply

theglassbutterfly · 9 years ago
Your not 14....
reply

fadedl0v3r · 9 years ago
okay, thanks.
reply

fadedl0v3r · 9 years ago
oh. well, i've made lots of new accounts because of this sort of thing, but i really want to stick with this one. you seem like a nice girl, so im going to trust you. i put personal stuff on here. so if you happen to see anything i put on here, don't tell ANYONE about it.
reply

fadedl0v3r · 9 years ago
She told you my name or
reply

fadedl0v3r · 9 years ago
how'd you find me.. and lauren who
reply

xnevershoutsalena · 9 years ago
i don't hate them, but i don't like listen to them a lot.
reply

xnevershoutsalena · 9 years ago
hahaha. yeah, people suck.
reply

xnevershoutsalena · 9 years ago
oh god, and then there's that one awkward person that decides to sTARE AT YOU WHILE YOU PUT SOME ON.
reply

ridemydino · 9 years ago
Thank you:)
reply

jessiduh · 9 years ago
I KNOW :D xD
we are having a strange converstation on bvb and nsn xD
reply

:)

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2022 Witty Profiles