Witty Profiles

menu
sign in or join

Miastone963

Miastone963 · 9 years ago
Heyy twinn! im born on March 25 just like you!!:D
reply

Miastone963 · 9 years ago
omg i didnt know u had a witty.. AWK.. thanks for faving my quote. <33
reply

Miastone963 · 9 years ago
you have the same picture as lollipopx3 except her eye is green. (: shes my favorite
reply

Miastone963 · 9 years ago
ooh! sorry! who do u cheer for.?(:
reply

Miastone963 · 9 years ago
Im so jealous! i would be a flier.. but im too tall. ):

reply

Miastone963 · 9 years ago
Right. I'm a base. what are you,..?
reply

Miastone963 · 9 years ago
right. e too.. i hate people like that,
reply

Miastone963 · 9 years ago
its mine too(:
reply

Miastone963 · 9 years ago
ill be your witty friend!! (: i love cheer too!! (:
reply

Miastone963 · 9 years ago
omg.. lol my dad lives here too! (; ;D
reply

Miastone963 · 9 years ago
Thanks for raping my notifications.. (:
reply

Miastone963 · 9 years ago
heey.. (: your a littlecutie arent you.. (:
reply

Miastone963 · 9 years ago
i live in california.. lol (:
reply

Miastone963 · 9 years ago
yeah.. i am.. (:so hey boyfried.. (: <33
reply

Miastone963 · 9 years ago
and btw.. ill be your witty girlfriend.. <33
reply

Miastone963 · 9 years ago
thank you! :D so why did you decide to make a witty?
reply

Miastone963 · 9 years ago
so f you have any questions.. ask e.. but i jut want to tell you,, tons of girls are gonna ambush your page and post like 100 things on there calling you hot and stuff.. but all i say is don forget me over the new popularity.. (: thanks
reply

Miastone963 · 9 years ago
haha yay..(:
reply

Miastone963 · 9 years ago
hey Drew! Im mia.. and i want to be your witty best friend..and i want to say your really hott.(; tell me what you think of my looks. <33
reply

Miastone963 · 9 years ago
dont leave!! )':
reply

:)

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2021 Witty Profiles