Witty Profiles

menu
sign in or join

AlliieGiirl

gmarie · 7 years ago
you people with 1-3 day periods, seriously??????????????? howwwwww????????
reply

BieberKatie133 · 7 years ago
if ur gonna take stuff from tumblr give it credit..
reply

mcorbett105 · 7 years ago
mine lasts 2 days. sometimes even 1 1/2 days... :P
reply

darkismyonlycolour · 7 years ago
Mine usually lasts around 3 days...
reply

Mafinha · 7 years ago
So...you just want your endometrium to just fall off all at once? Seems great! -__-
reply

MissyLizzie · 7 years ago
I still haven't got mine, I'm a late developer. Go figure :D
reply

lovelife17 · 7 years ago
Lmao
reply

collapse* · 7 years ago
WHEN I was younger i thought it only lasted a day and i didnt get why everyone was complaining about it
reply

dolapo66 · 7 years ago
i have it for 3 days lol
reply

chickittylover · 7 years ago
omg i laughed so hard at this in real life and my mom was like wtf haha
reply

grownsimba · 7 years ago
i love this.
reply

haynaww_17 · 7 years ago
rebecca ferguson<3
reply

Harrystyles98 · 7 years ago
Hahahaha :D I love this
reply

katiebug1115 · 7 years ago
I love this so much!!!!!!!!!
reply

Lukas_has_a_new_Witty · 7 years ago
Niall-Moments :D
(Sorry, I have 3 sisters) < 3
reply

ninja_unicorn_37 · 7 years ago
AAAAAA AAAAAAAAA AAAAAAAAA.........im so sorry i had to do it.
reply

NiallHoranOneLove · 7 years ago
I LOVE NIALL!! Forever a Directioner!! :)
reply

lovelife17 · 7 years ago
hahaha
reply

JJLovie · 7 years ago
this is so true! hahaha
reply

angelieslee · 7 years ago
Ed < 3
reply

Join · Top Quotes · New Quotes · Random · Chat · Add Quote · Rules · Privacy Policy · Terms of Use · Full Site
© 2003-2019 Witty Profiles